onsdag den 22. maj 2013

Så giver jeg det et forsøg...

Ja...så vil jeg prøve at "Blogge". Det har været i mine tanker længe, men jeg har ikke rigtig haft nogen grund til det....Nu føler jeg dog at jeg har noget at dele: Mine kreative idéer, andres kreative idéer og generelt bare ting der kan være nyttige når man står der hjemme (eller måske andre steder). 

Finten er dog, at jeg vil tilegne mine indlæg til WeightWatchers. Dette ved at give idéer til hvordan man gøre sin mad "sundere" og koste færre ProPoints. 

Alle opskrifter har udregnet ProPoints...nogle lidt "dyrere" end andre. Dog skal man altid huske at 
man må spise alt, bare ikke hele tiden 
Dette er WeightWacthers motto, og nu også mit. Det handler simpelthen om prioriteringer, og planlægning...
Intet er forbudt! Og sådan kan jeg bedst li´at leve mit liv!

Jeg elsker slik og kager, og det vil jeg aldrig nogensinde undvære...Det behøver jeg heller ikke! Hvis jeg bare er bevist over mine valg!
"Alle valg har en konsekvens" - var der en der sagde til et møde. Og det er jo rigtig nok. Så er det bare at vælge om det er konsekvensen værd.

Jeg håber at i vil nyde mine indlæg, og i er mere end velkomne til at komme med input,  idéer og spørgsmål. Jeg er ikke professionel i noget af det jeg laver, jeg nyder det bare =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar