mandag den 24. juni 2013

Den lille reje med et pift

Jeg er gået lidt i "fiskens tegn" her på det sidste. Men det er jo også rigtig dejligt og nemt, når jeg endelig kommer i gang (og for besluttet mig hvad jeg skal lave).

I dag blev der serveret "friske forårsruller med rejer og wasabi dressing". Nøj det var godt...rigtig sommerlig og utrolig nemt, og så gav det næsten ingen ProPoints!
Dette vil jeg også lave samme med de børn vi passer ind i mellem, da jeg er helt sikker på at de vil nyde at rulle deres egen forårsrulle =)
Indholdet kan varieres til det uendeligt. Vi har før lavet dem med stegte kyllinge strimler og sur/sød chilisovs.

Velbekomme!

 




















Friske forårsruller med rejer og wasabidip - 6 ProPoints / port

(Denne portion bestod af 3 ruller)

3 ark Rispapir
2 dl Rejer  
6 spsk. wasabidip (5 % creme fraiche med wasabi og lidt salt)
Agurk, mango, peberfrugt, asparges i lange trimler
Nogle salatblade

Ingen kommentarer:

Send en kommentar