onsdag den 26. juni 2013

Rubarbiluba - næsten uden Propoints

Mmm...rabarber. Jeg elsker dem bare! Og til mit held, er manden der hjemme ikke så begejstret = mere til mig!!! =)
Jeg stjal nogle fra mine forældres have i weekenden, og skyndte mig hjem og lavede en omgang rabarbergrød. Mums mums...den er nu desværre spist, den sidste portion blev til et lækkert mellemmåltid, ellers har den været på min morgenmad i ugens løb.
Endnu en gang er det utrolig nemt, og da jeg brugte "Isis perfekt sød" så var der ingen points i selve rabarber grøden...kun i det der så evt. kom oven på =)

Velbekomme




Rabarbergrød m. mælk - 1 ProPoints / port

Et bundt rabarber
1 lille squiis vand (bare til at dække bunden i gryden)
Isis perfekt sød - efter smag
1 dl minimælk

Rabarberne skæres i mindre stykker og kommes i en gryde sammen med en lille smule vand og noget "perfekt sød". Kog det til det er grød. Kom evt. lidt mere vand i hvis det er for tykt. (pas på det ikke brænder på).
Lad det køle af og hav det stående i køleskabet i en tæt beholder. 

Server det som mellemmåltid med 1 dl minimælk på, eller brug en klat på din morgen mad (grød, A38 eller lignende)!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar