fredag den 14. juni 2013

The fabulous morgenmad



Når jeg nu har været så dygtig og stået tidlig op for at gå til hård træning, så fortjener jeg også en super god morgenmad når jeg kommer hjem...min absolut yndlings morgenmad (lige nu) der kan få mig til at gå tidligere i seng, bare så jeg hurtigere kan få lov til at spise den =) 
Det minder lidt om WeightWatchers eget bud på Sommermorgenmad, som i dag var slået på på facebook. 

Det er meget mad, men med lidt god tid forsvinder det hele, og hver en ske er en fornøjelse.

Velbekomme


"Morgenmaden" - 10 ProPoints

2 dl A38- 0,1 %
2 dl Mysli med tørret frugt og nødder
1 banan i skiver
Lidt æble i tern
Masser af friske jordbær i små stykker



Mættende dag:

Hvis du har en mættende dag - så skift mysli ud med havregryn, eller vælg en mysli uden frugt og nødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar