mandag den 24. juni 2013

Torskerognsalat

Jeg havde lyst til lidt hjemmelavet tunsalat til min frokost i dag. Det er bare rigtig godt, og så kan jeg godt li´ at variere mit pålæg ind i mellem. Hvis man vælger de rigtige ingredienser og kommer lidt grøntsager i, så giver det heller ikke mange ProPoints.
Men...det viste sig at jeg ikke havde noget tun hjemme, så jeg prøvede med en dåse torskerogn i stedet. Det blev så godt at det ihvertfald ikke er sidste gang det sker!

Få lidt fisk ind i hverdagen! 
Velbekomme




Torskerognsalat - 3 ProPoints / port.

(Der var til 2 personer i denne omgang)

1 dåse torskerogn
2 spsk Creme Frauiche (5 %)
Lidt peber
Fint snittet peberfrugt
Lidt hakket persille

Det hele blandes godt så det bliver en "jævn" salat. Spis det på en skive rugbrød eller som her, på en grov bolle (Denne bolle fra Shulstad giver kun 5 ProPoints) med nogle skiver agurk eller anden grøntsag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar