fredag den 23. august 2013

Fredagsgodt og fif

Jeg kan godt li at fredag lige føles lidt mere speciel...det er starten på weekenden og masser af hygge. Rødvin er altid dejligt til at fejre weekenden, men ind i mellem må jeg finde på noget andet for at spare ProPoints (eller bare fordi jeg har lyst til noget andet). 
I stedet plejer jeg at bruge sodavand eller danskvand med lidt smag. 
Mit fif for at få det lidt mere festligt, er at servere det i et pænt glas. Det giver bare lidt ekstra og får det til at føles lidt mere eksklusivt. (Dette fif kan også benyttes når man er ud i byen, eller på visit...)

Som i kan se skal jeg også have en halv melon til dessert. Det er lidt sjovt at sidde med "sin egen melon" og bare guffe i sig...det er også noget for børn - frugt og skål i én =)

Velbekomme og go weekend!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar