mandag den 26. august 2013

Ris ras...og bulgur

Det var meningen at jeg ville ha lavet en ris-ret i aften, men i manglen på ris fandt jeg en pose med bulgur. Det gjorde virkelig ikke noget, da jeg ofte synes at bulgur smager lidt bedre, og mætter mere. Enlig kunne ris-retten (eller ris-salaten) godt spises alene, men jeg syntes alligevel at der skulle lidt kød til i dag.

Prøv med at komme andre grøntsager i, eller/og friske krydderurter! (Del gerne med mig hvis i laver noget spænende!)

Velbekomme!





Bulgur med grønt og kylling - 9 ProPoints / port

(2 portioner)

2 kyllingefilleter
1,5 dl bulgur
2 dl ærter
Forårsløg
Radiser

Kyllingefilleterne steges. Imens koges bulgur som der står på pakken. Snit forårsløg og radiser fint. Lad bulguren køle en anelse af og kom derefter grøntsagerne i.
Server salaten sammen med den stegte kyllingefillet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar