søndag den 1. september 2013

WW Pandekager

Jeg har en gang sagt at den perfekte dag starter med pandekager....det synes jeg stadig er rigtig! Så i morges lavede jeg en portion tykke pandekager med forskellig "fyld" ovenpå. Jeg brugte WeightWatchers opskrift på "Små luftige pandekager med bær" - fra August folderen som vi har fået til møderne. 

De blev super lækre. Jeg tilføjede lidt vanille fra min "Vanille twister". Det var bare mums, og så mættede de utrolig meget. Jeg kunne knapt nok spise min portion...

Hvad man kommer ovenpå kan jo varieres alt efter hvad man har og har lyst til. Her brugte jeg æbler stegt i lidt kanel og friske blåbær. *mmmm*

Disse kan klart anbefales, og det bliver ikke sidste gang jeg laver dem.

Velbekomme!





Luftige pandekager med bær (eller æble/kanel) - 6 ProPoints / port.


Opskriften kan findes i August folderen, og der er til 4 portioner.
Æblerne har jeg skåret i tern og svitset på en tør stegepande, sammen med masser af kanel og en smule vanille

Disse pandekager kan også bruges som et mellemmåltid =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar