torsdag den 10. oktober 2013

"Jeg er lige kommet hjem fra ferie" - mad

Ja, efter en uges ferie så er køleskabet ikke lige præcis fyldt med div. lækkerier og maden må gerne være hurtig at lave. Der reder mine køkkenskuffer mig alligevel da der er nogle basis varer jeg altid sørger for at have hjemme.

Blandt andet tun i vand - så jeg altid kan lave nogle "Tunfrikadeller" når der er lavvande i køleskabet.
Derudover har jeg altid en suppe samt bambusskud, bønnespirer og minimajs på dåse. Det kan altid trylles til noget, og wook med div spirer er altid lækkert.

I dag blev suppen lavet til en thai inspireret version - med lidt rød peberfrugt i, fås også lidt friske grøntsager *mums*

Velbekomme!


Thaisuppe - den hurtige: 6 ProPoints/port

(1 port.)

300 g Karolines køkken - Thaisuppe (Jeg vejede suppen da jeg hældte det op i skålen)
Bønnespirer på dåse
Mini majs
Rød peberfrugt i små strimler

Lun suppen i mikroovnen og tilsæt bønnespirer og minimjas det sidste minuts tid (så det også bliver varmt). Læg den snittede peberfrugt ovenpå når suppen er varm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar