torsdag den 2. januar 2014

Så blev det 2014!

... og Frk. Schou er færdig med at holde juleferie!
Jeg håber at i har kunne li´den julekalender der har været i løbet af December måned. Den har i hvertfald været sjov at lave...Men nu er det et nyt år og jeg glæder mig til at lægge julen bag mig og tage fat på nye spænende retter.

I dag har jeg brugt lidt tid på at brainstorme og indsamle idéer for at komme i gang med de grønne retter i 2014.




Som mange andre har jeg også nytårsforsætter. I år synes jeg dog at de virker mere "realistiske" end tidligere. Så mon ikke de kan overholdes?

Her er mine nytårsforsæt:
* Jeg skal til mit bryllup kunne lave 10 rigtige armbøjninger! 
(Har altid kun lavet dem på knæ). Jeg skal så ikke lave armbøjninger til mit bryllup, men jeg vil ha den dag som mål =)
* 2014 skal præges af grønne salater/retter og mindre af brød, pasta og kartofler. 
(Vi har i den sidste periode lagt vores madvaner lidt om da vi ikke følte at vi havde brug for "tunge" retter med grønt, kød og kulhydrater om aftenen - men bare noget "let") - så mere af dette! - og selvfølgelig kommer det ud på Bloggen
* Vi (mig og min mand) skal blive bedre til at spontant lave noget / besøge venner og familie om aftenen.
(Det er så nemt at sætte sig i sofaen og bare blive der...men det får man ikke plejet sine forhold til andre på)
* Jeg skal benytte mig mere af "mættende dage" (Del af Weight Watchers koncept)
* Jeg skal have min 2. guldstjerne hos WW (Del af belønningen hos Weight Watchers)


Jeg håber at i stadig vil følge min blog i det nye år...jeg er fuld af idéer allerede der skal afprøves!

Godt Nyt år og Velbekomme!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar