fredag den 21. februar 2014

Grove kugler

Så er der flere fund fra frk. Schous shoppingtur. Det næste jeg har fundet er også lækre og sunde snacks fra KiMs. 
Igen...de minder meget om chips og er derfor selvfølgelig ikke uden ProPoints. Men det at de er grove gør dem bare lidt mere lækre, og så kan jeg godt li at det er grove melsorter man bruger. Så jeg er forelsket! =)

Disse rugkugler har smag af Tomat og Chili. De kunne også fås med Sour cream & onion lige som RUGSNACKS ("Grove snacks"). Jeg har dog spist så meget sour cream & onion i min tid, at jeg gerne prøver noget nyt.
Selv om der er chili i, så er de ikke stærke. (Ved dog ikke hvad der sker hvis man spiser hele posen) Men det giver lige et pift til tomatsmagen, som også er lidt syrlig og frisk.

Kugleformen gør det sjov at spise disse! "Haps" - og de kan kastes lige ind i munden. Derudover ser det også pænt ud når de serveres.

Måske en god idé mere til lørdags filmen? 


Velbekomme!


 Rugkugler m. Tomat og Chili fra KiMs SBRØD  - 3 ProPoints/port.

Ingredienser
[Se neden for mængder]

Rugkugler med Tomat og Chili; 10 ProPoints/100 g., 11 ProPoints/pose (110 g), 3 ProPoints/port. (30 g)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar